أین عمّار

أین عمّار

اندیشه های انقلابی اسلامی
أین عمّار

أین عمّار

اندیشه های انقلابی اسلامی

امام(ره): شما (آیت الله خامنه‌ای) از جمله افراد نادرى هستید که چون خورشید روشنى مى‌‏دهید


امام خمینی(ره) می فرمودند: این جانب که از سالها قبل از انقلاب با جناب عالى (آیت الله خامنه‌ای) ارتباط نزدیک داشته‌‏ام و همان ارتباط بحمد الله تا کنون باقى است... شما از جمله افراد نادرى هستید که چون خورشید روشنى مى‌‏دهید.

رهبر انقلاب : تصور حل مشکلات از راه مذاکره یا رابطه با آمریکا خطایی واضح است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تصور حل مشکلات کشور با مذاکره یا رابطه با امریکا را خطایی واضح خواندند و افزودند: آمریکا با اصل نظام اسلامی مشکل اساسی و مبنایی دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه 30 تیر) در دیدار سفیران، کارداران و مسئولان وزارت امور خارجه، با اشاره به شرایط کنونی و جبهه گسترده‌ای که ضد اسلام و جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته، تلاش دیپلماسی را در بر دارنده اجر الهی و افتخاری تاریخی و ملی در دفاع از حقانیت ملت ایران دانستند و گفتند: در چالش‌ها، انسان غیرتمند و صبور و خردمند، بر تلاش‌ها و حجم و کیفیت کار می افزاید، بنابراین باید روحیه‌ی تازه‌سازی فعالیت‌ها در دستگاه دیپلماسی گسترش یابد.

بسیج اساتید تهران بزرگ:مطهری نعل وارونه می‌زند و شیپور را از سرگشادش می‌دمد

بسیج اساتید تهران بزرگ اعلام کرد: مطهری نعل وارونه می‌زند و شیپور را از سرگشادش می‌دمد؛ نیش قلمش باید به سوی افرادی نشانه گیرد، که رندانه وطن فروشی کرده و ظرفیتهای کشور را آگاهانه معطل گذاشته اند تا با فشار اقتصادی خود ساخته کشور را تسلیم آمریکا کنند.
یکشنبه, 14 مرداد, 1397 - 14:04

  بسیج اساتید تهران بزرگ طی بیانیه‌ای  ضمن  تشکر و حمایت از موضع انقلابی و هوشمندانه فرمانده کل سپاه پاسداران مبنی بر بسته بودن باب امکان مذاکره با آمریکا  و تقبیح و تضاید نامه علی مطهری با منافع ملی کشور، اعلام کرد که پارادوکس رفتاری ترامپ و دیگر مقامات آمریکایی در قبال ایران، معلول سردرگمی آنها در مواجهه با «ایران قدرتمند» است.

سخنگوی قوه قضاییه : سید احمد عراقچی،‌ معاون ارزی بانک مرکزی بازداشت شد.

خبرگزاری فارس: معاون ارزی بانک مرکزی بازداشت شد


به گزارش خبرنگار قضایی فارس، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده اخلالگران در نظام پولی و ارزی کشور پرونده سه نفر از کسانی که تکمیل شده بود با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال شد و انشاالله بزودی دادگاه آنها شروع خواهد شد.

وی ادامه داد:همچنین امروز چند نفر دیگر تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شدند. یکی از آنها معاون ارزی بانک مرکزی است که البته شنیدم اخیرا کنار گذاشته شده بودند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: یک نفر از کارمندان معاونین رییس جمهور  و چهار نفر از دلالان ارزی که در این خصوص فعالیت غیر مجاز داشتند، نیز امروز بازداشت شدند.

اژه ای در پایان گفت: همچنین یکی از صرافی هایی که به صورت غیر مجاز در زمینه اخلال در نظام پولی و ارزی کشور فعالیت داشت، امروز احضار و پس از تحقیقات و تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت وارد زندان شد.