أین عمّار

أین عمّار

اندیشه های انقلابی اسلامی
أین عمّار

أین عمّار

اندیشه های انقلابی اسلامی

حوادث ۱۴ بهمن ۵۷


۱۴بهمن ۵۷ چه گذشت؟


 امام‌‌خمینی: دولت فعلی غاصب و غیرقانونی است و باید کنار رود. افراد ٫ارتش فرزندان ما هستند و باید به دامان ملت باز گردند. 


 #ژنرال_هایزر آمریکایی که یک ماه پیش برای واداشتن ارتش به حمایت از #بختیار و بررسی زمینه‌های #کودتا در ایران پس از خروج شاه به ایران آمده بود، متعاقب ورود امام خمینی به تهران، مأیوسانه از کشور خارج شد.


 شاپور بختیار در مصاحبه با لوماتن گفت: اگر آیت الله #خمینی بخواهد در شهر مقدس #قم دولت پیشنهادی خود را به وجود آورد، به او اجازه خواهم داد تا دولتی شبیه به واتیکان تاسیس کند!


نتانیاهو: ایران می خواهد از طریق لبنان به اسرائیل حمله کند.


نخست‌وزیر اسرائیل در دیدار با دبیر شورای امنیت ملی روسیه بار دیگر مدعی شد که ایران به دنبال «تبدیل لبنان به پایگاه شلیک موشک به اسرائیل» است.

به گزارش فارس، رایزنی‌های رژیم صهیونیستی و روسیه درباره ایران همچنان ادامه دارد و در حالی که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته برای گفت‌وگو درباره ایران راهی مسکو شده بود، این بار تیمی امنیتی از روسیه به فلسطین اشغالی رفته و با او دیدار کرده است.

دفتر نخست‌وزیری اسرائیل روز پنج‌شنبه (امروز) اعلام کرد که نتانیاهو در بیت‌المقدس با «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه و دیگر اعضای هیئت روس دیدار و گفت‌وگو کرده است.

نتانیاهو در این دیدار بار دیگر درباره ایران صحبت کرده و مدعی شده است که ایران تلاش می‌کند «لبنان را به پایگاهی برای شلیک موشک به سوی اسرائیل» تبدیل کند.

در بیانیه دفتر نتانیاهو آمده است: «نخست‌وزیر نتانیاهو با دبیر شورای امنیت ملی روسیه دیدار و درباره تهدیدات منطقه‌ای، در رأس آن‌ها حضور ایران در سوریه و تلاش‌های ایران برای تبدیل لبنان به پایگاهی برای شلیک موشک به اسرائیل، بحث کرد